Integracja z systemem płatności PayU

Autor: Igor Nalepek | komentarzy

Miło nam poinformować, że aby zwiększyć atrakcyjność systemu KinderCrm wprowadziliśmy integrację z systemem PayU.

Aby zintegrować system płatności każdy Właściciel przedszkola w pierwszej kolejności powinien zaznajomić się z informacjami zwartymi  w tym dokumencie. Są tam zawarte informacje z systemu PayU pt. „Szybki start”.

Kolejnym elementem jest konfiguracja systemu płatności w panelu KinderCrm.
W tym celu udajemy się do zakładki Konfiguracja > Ustawienia przedszkola / zakładka Ustawienia ogólne.

klikamy przycisk Edycja i zaznaczamy opcję PayU na TAK.

Wypełniamy dodatkowe wymagane pola:

  • PayU: Id punktu płatności (pos_id, OAuth Client id)
  • PayU: drugi klucz (MD5)
  • PayU: secret (OAuthClientSecret MD5)

Uwaga. Powyższe pola udostępniane są przez system PayU i dostępne są po zalogowaniu do systemu PayU na Pańswa koncie.

I to wszystko.

Gdy PayU jest włączone, na liście płatności pojawia się dodatkowa ikona zaznaczona na poniższym obrazie:

po kliknięciu której Rodzic przejdzie na stronę podsumowania płatności z możliwością dokonania płatności za pośrednictwem PayU.

Na wcześniejszym obrazie zaznaczony został również przycisk „Wyślij przypomnienie o płatności”. Po kliknięciu tego przycisku przypomnienie o płatności jest wysyłane automatycznie do wszystkich rodziców dzieci dla których wygenerowana została płatność oraz nie została oznaczona jako zapłacona.

Komentarze

komentarzy